sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Year of change and happiness

Tuo mennyt vuosi toi minulle todella ihania asiota, ja se muutti minun elämääni ihan maailman tappiin asti. Ja nyt talvi 2011 tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta ja vähän haikealtakin. En olisi ikinä uskonut, että minulla on ikävä Rovaniemeä. Roviksessa tutustuin todella ihaniin ihmisiin, ja niitä ihmisiä on tosi ikävä. Kevät 2011 meni taas muuttaessa, sitä valmisteltiin hyvissä ajoin. Muuten ihan sivuhuomautukseni muuttaminen on maailman p***inta hommaa ikinä. Varmaan joku psykologian rohvessori on tutkinut sitä miten ihmisesti hamstraa tavaraa.  Onneksi minun isi tuli minua jeesaamaan siinä iloisessa tapahtumassa. Kesä 2011 alkoi todella haikeasti, kun piti sanoa heippa niille viimisille ihmisille, jotka oli sitten niitä kaikkein rakkaimpia. Tippa oli linssissä, kun turvatarkastukseen menin, ja muistin miten JITT puhui kansainvälisistä croissanteista ja BrisBANESTA. Kesä 2011 muuttui myös äkkiä talveksi 2011 uudelleen. Ja siitä lähtien tämä blögi on enemmän tai vähemmän ollut tämän blögin näköinen.

Mitä minä sitten aattelin tehdä vuonna 2012, sen maailmanlopun lisäksi. Ihan ekaksi aattelin hengailla täällä planeetalla vielä seuraavankin uuden vuoden eli mayat saa pitää maailmanloppunsa. Sitten olen aatellut, että olisin onnellinen seuraavana vuonna, ja yritän tehdä parhaani, että muutkin minun ympärillä ovat onnellisia.  Tiedän, että seuraava vuosi tuo taas ikävän tunnetta, mutta se tuskin ikinä muuttuu. Ei minulla ole mitään Svenskiksiä tai Kiwijä vastaan, mutta jompi kumpi voisi vaihtaa paikkaa Suomen tai Australian kanssa. Ja mieluusti vielä silleen, että Suomi ja Svenskis tai sitten Australia ja Kiwi ei vaihtaisi paikkaa keskenään. Kuitenkin, en nyt povaile mitään tarkempaa. Haluan vaan olla onnellinen tänä vuonna, ihan niinkö olin viime vuonnakin.

Niin ja oltiinhan me sitten kaikesta sairastelusta huolimatta eilen katsomassa eka Kangaroo Pointilla ilotulitusta ja sitten sen jälkeen ne isoimpien rakettien paukkeet kuultiin ja nähtiin South bankista. En kyllä tiiä kuka tuon shown oli kasaan kyhännyt, koska rakettin lisäksi soitettiin musiikkia niin, että Sydneyhiinkin kuului. Yksi osa sitä musiikkia oli, joku ihme maailmanloppu musa. No kuitenkin se oli onneksi vain pieni osa showta. Yritin ottaa kuvia, mutta suurin osa on tällasia:


Mutta sain minä sitten nappastua muutaman ihan hyvänkin kuvan. Eilen oli vaan liikenteessä muutama muukin, ja siksi oli vähän tungosta kaduilla ja toreilla. Pakko kyllä sanoa, että tämä ihana kaupunki joen varrella osaa uuden vuoden juhlimisen. 











Minä niin tykkäsin, kun ne pamautti sellasia Saturnuksen näkösiä raketteja. Yhden voi nähdä ihan tuolla kuvan ylälaidassa. Nuo planeettojen näköset raketit muistuttaa aina Muumeista, kun Hemuli pamautti sellasia kaikkien muitten rakettien lisäksi. 

Nyt tämä menee nukkumaan. Kaikille oikein ihanaa vuoden ekaa päivää! Niin ja hei tänä vuonna näen taas ihania ihmisiä jippii ja jee. Byebye <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti